Wednesday, December 9, 2009

A perfect day




Salam.

9 Disember 2009.Hari lahir 3 insan istimewa dalam hidup aku.Nabihah(adik),Kak Nik(my lovely sis..),Cikdo(mak sedara).Selamat hari lahir buat semua.Maaf sebab semuanya di-wish hanya melalui SMS.

Dan semua yang di-wish membalas SMS tersebut dengan ayat-ayat yang melambangkan kasih sayang[aku masih angau dan terharu dengan ayat mereka].Macam ada persamaan naluri ketiga-tiga birthday girls hari ini(cewaah..).

~Nabihah :KakWa lah tua.Dah masuk 20 dah dia.Kakak muda lagi.LOVE YOU.Tq.
~ Kak Nik : Ya Allah,KAU hadiahkanlah cinta & kasih sygMu demi memelihara ksjhteraan & kbaikan adikku ini.Krn kutahu hanya KAU yg mampu m'jg dirinya lbh baik drpd diriku.Thanks.
~Cikdo :[yang ini dirahsiakan]

Hari yang happy buat mereka,aku pulak yang terharu dan rasa terlebih kasih sayang.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hari ini,rasa rindu kat adik aku juga sangat menebal.[sobs3..].



Nabihah,baby pertama yang aku dukung dan jaga satu ketika dulu,kini dah 11 tahun umurnya.Sekarang ni,tingginya lebih kurang aku,saiz kasut kami pun sama.Beza umur aku dengannya 9 tahun.Antara adik-adik aku,aku paling suka peluk dia sebab dia yang paling wangi[yang lain sila pergi jauh-jauh..especially yang umur 17 tuh].Antara adik-adik aku juga,dia yang paling kerap disakat oleh aku sebab dia cepat menangis[yang lain tak makan saman].Sepanjang bercuti di Malaysia,setiap hari aku mengganggu ketenteraman dia.Dari kes buat-buat marah,berebut tempat makan+gelas dan yang paling teruk ialah menconteng buku latihan dia[sambil membebel,dia akan padam balik..hua3].Setiap hari jugak,dia bermasam muka dan marah aku.Tapi last-last,di KLIA,dia yang peluk aku paling erat...[sobs3]..Bulan lepas,adik aku yang ni jugak,dimasukkan ke hospital sebab lung infection.Alhamdulillah,sekarang ni dah sihat balik dan hanya perlu ke hospital bila ada temujanji sahaja[kalau tak,aku pasti balik Malaysia time cuti raya korban..]..Haih..rindu sangat kat budak ni..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


"Hidup ini hanya sementara,ibarat burung yang hinggap di dahan..sekejap..dan ia akan terbang..Selamat hari lahir..Moga menjadi hamba yang sentiasa merindui dan dirindui pencipta,dengan tangis memohon taubat kepadaNya,juga diberkati permusafiran ini"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



p/s : Ada sorang tu rindu aku and SMS pukul 5.15 pagi tadi.Ingatkan Cik Aisy nak kejut aku solat subuh,rupanya rindu kat aku..wah3..terharu..aku tujukan nasyid ini untukmu..Click!



No comments: